The Animals That Aren't Dogs or Cats Thread

Discussion in 'Miscellaneous' started by JD, Feb 22, 2021.

  1. Velocity

    Velocity Vice Admiral Admiral

    Joined:
    May 19, 2001
    Location:
    In the back of beyond
    Prettier than its name implies...
     
    StarCruiser likes this.
  2. Ar-Pharazon

    Ar-Pharazon Admiral Premium Member

    Joined:
    May 19, 2005
    Location:
    Far North Chicago Suburbs
    Snow parrots. Narrated by some Scotsman.
     
    Commander Troi and StarCruiser like this.
  3. Colonel Midnight

    Colonel Midnight Vice Admiral Premium Member

    Joined:
    May 31, 2001
    Location:
    Colonel Midnight
    It’s Aloooooooooha Friday!

    [​IMG]

    Cheers,
    -CM-
     
  4. Ar-Pharazon

    Ar-Pharazon Admiral Premium Member

    Joined:
    May 19, 2005
    Location:
    Far North Chicago Suburbs
    This one thought he could hide.
     
  5. Colonel Midnight

    Colonel Midnight Vice Admiral Premium Member

    Joined:
    May 31, 2001
    Location:
    Colonel Midnight
    Desirable Nudibranch…

    [​IMG]

    Cheers,
    -CM-
     
  6. auntiehill

    auntiehill The Blooness Premium Member

    Joined:
    Feb 7, 2006
    Location:
    auntiehill
  7. Colonel Midnight

    Colonel Midnight Vice Admiral Premium Member

    Joined:
    May 31, 2001
    Location:
    Colonel Midnight
    [​IMG]

    Someone wanted to say ‘Aloha!’ In his own particular way…

    Cheers,
    -CM-
     
  8. Ar-Pharazon

    Ar-Pharazon Admiral Premium Member

    Joined:
    May 19, 2005
    Location:
    Far North Chicago Suburbs
    So you can lead them to water and make them drink!
     
  9. Gary Mitchell

    Gary Mitchell Fleet Admiral Admiral

    Joined:
    May 16, 2001
    Location:
    Florida ¯\_(°·O)_/¯
  10. auntiehill

    auntiehill The Blooness Premium Member

    Joined:
    Feb 7, 2006
    Location:
    auntiehill
    ^Me, with Halloween candy.
     
  11. JD

    JD Fleet Admiral Admiral

    Joined:
    Jul 22, 2004
    Location:
    Arizona, USA
    Anybody know anything about the horses they used for the ponies in The Hobbit: An Unexpected Journey? I was just watching it this afternoon, and those are some of the shaggiest horses I have ever seen.
     
    Ar-Pharazon likes this.
  12. Ar-Pharazon

    Ar-Pharazon Admiral Premium Member

    Joined:
    May 19, 2005
    Location:
    Far North Chicago Suburbs
    There seems to be different ones. "horses used in the hobbit movie"

    This story says 13 Icelandics (definitely hairy buggers)
    This story says Pinto Friesian (the ones Beorn loaned them)

    Also some stories about the animals that died where they were being housed, though this may not be the fault of the films/production company.
     
  13. Colonel Midnight

    Colonel Midnight Vice Admiral Premium Member

    Joined:
    May 31, 2001
    Location:
    Colonel Midnight
    This sleepy fella is like me this morning… definitely need some coffee/Juice of Life to get going:

    [​IMG]

    Cheers,
    -CM-
     
  14. JD

    JD Fleet Admiral Admiral

    Joined:
    Jul 22, 2004
    Location:
    Arizona, USA
    Cool thanks.
    Yeah, I heard about the animals dying, I just looked up a story, and it sounds like that was more the fault of the farm they were at and not necessarily the movie's production team. Sure they probably could have found a better place to keep them, but a lot of places like that don't seem that bad when you first find them.

    One of the sanctuaries I follow, Ziggy's Refuge has started up a Youtube page, and started off with an Meet the Refuge Family video.

    And
     
  15. Colonel Midnight

    Colonel Midnight Vice Admiral Premium Member

    Joined:
    May 31, 2001
    Location:
    Colonel Midnight
    Found an itty-bitty Leaf Scorpionfish on the wreck this past Sunday…

    [​IMG]

    Cheers,
    -CM-
     
  16. shapeshifter

    shapeshifter Rear Admiral Rear Admiral

    Joined:
    Nov 16, 2007
    Location:
    Land of Illusion
  17. JD

    JD Fleet Admiral Admiral

    Joined:
    Jul 22, 2004
    Location:
    Arizona, USA
    Wow.
     
  18. TolkienOtaku

    TolkienOtaku Lieutenant Red Shirt

    Joined:
    Nov 2, 2013
    Location:
    Utah
    [​IMG]
    A photo of Secretariat as an older stallion.
     
  19. shapeshifter

    shapeshifter Rear Admiral Rear Admiral

    Joined:
    Nov 16, 2007
    Location:
    Land of Illusion
    It took me a minute to notice the horse.

    Yeah, see? Ain't nobody gonna put the bag on me!
    9tlswP3
     
  20. Avro Arrow

    Avro Arrow I can't let them know it's all for show Moderator

    Joined:
    Jan 10, 2003
    Location:
    In the mirror
    Happy World Octopus Day!

    (They picked... October 8. That's really corny, but also kinda awesome. :lol: )

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]