Terminator-207 "Brothers of Nablus" - Discuss/Grade <SPO>

Discussion in 'Science Fiction & Fantasy' started by nx1701g, Nov 2, 2008.

?

Grade "Brothers of Nablus"

  1. I'll be back! (Excellent)

    31.8%
  2. Come with me if you want to live. (Above Average)

    43.2%
  3. Thank you for explaining. (Average)

    18.2%
  4. Hasta La Vista, Baby. (Below Average)

    6.8%
  5. You are Terminated! (Failure)

    0 vote(s)
    0.0%
  1. highlander

    highlander Fleet Captain Fleet Captain

    Joined:
    Feb 25, 2003
    Location:
    Seacouver
    Uh oh!!!!! I see trouble brewing.
     
  2. FreezeC77

    FreezeC77 Commodore Commodore

    Joined:
    Dec 26, 2002
    nobody likes a nag. :lol:
     
  3. highlander

    highlander Fleet Captain Fleet Captain

    Joined:
    Feb 25, 2003
    Location:
    Seacouver
    We seem to be starting out with a bang this week. Looks to be a great episode!!!
     
  4. nx1701g

    nx1701g Admiral Admiral

    Joined:
    Jun 26, 2001
    Location:
    2001 - 2016
    Good point.
     
  5. nx1701g

    nx1701g Admiral Admiral

    Joined:
    Jun 26, 2001
    Location:
    2001 - 2016
    That would suck: being arrested for a murder your Terminator duplicate did.
     
  6. nx1701g

    nx1701g Admiral Admiral

    Joined:
    Jun 26, 2001
    Location:
    2001 - 2016
    This could be bad...
     
  7. Quantum

    Quantum Captain Captain

    Joined:
    Aug 27, 2004
    Racial Profiling?
     
  8. highlander

    highlander Fleet Captain Fleet Captain

    Joined:
    Feb 25, 2003
    Location:
    Seacouver
    Wow sucks to be Ellison. Maybe Cromartie will bail him out.;)
     
  9. Samurai8472

    Samurai8472 Vice Admiral Admiral

    Joined:
    Mar 27, 2007
    I was about to say... lol

    Ellison- C'mon a black terminator and you think it's me?

    Cop-well the psychiatrist isn't in this episode so that leaves you

    Ellion- damn
     
  10. nx1701g

    nx1701g Admiral Admiral

    Joined:
    Jun 26, 2001
    Location:
    2001 - 2016
    Hopefully the Terminator way.
     
  11. Samurai8472

    Samurai8472 Vice Admiral Admiral

    Joined:
    Mar 27, 2007
    Cameron- Yeah! and my jacket! you better bring back my jacket.
     
  12. nx1701g

    nx1701g Admiral Admiral

    Joined:
    Jun 26, 2001
    Location:
    2001 - 2016
    Damn straight.
     
  13. highlander

    highlander Fleet Captain Fleet Captain

    Joined:
    Feb 25, 2003
    Location:
    Seacouver
    Some one should open an all night clothing shop to solve LA's naked terminator problem. No shirt no shoes.....we got'em.
     
  14. highlander

    highlander Fleet Captain Fleet Captain

    Joined:
    Feb 25, 2003
    Location:
    Seacouver
    I wonder if they stole Cam's panties? I think I might have. LOL:drool::guffaw::p
     
  15. Samurai8472

    Samurai8472 Vice Admiral Admiral

    Joined:
    Mar 27, 2007
    ^oooookaaaay

    ha he pushed Riley out! and I thought it was going to be spinoff :)
     
  16. highlander

    highlander Fleet Captain Fleet Captain

    Joined:
    Feb 25, 2003
    Location:
    Seacouver
    oh shit
     
  17. nx1701g

    nx1701g Admiral Admiral

    Joined:
    Jun 26, 2001
    Location:
    2001 - 2016
    Another this could be bad moment.
     
  18. Samurai8472

    Samurai8472 Vice Admiral Admiral

    Joined:
    Mar 27, 2007
    I felt my heart pumping in fear as Cromartie was looking in the window. I guess strange people looking in my window freaks me out naturally
     
  19. Quantum

    Quantum Captain Captain

    Joined:
    Aug 27, 2004
    There is not that many black people on this show so I guess it must be Agent Elison... I can say that cuz I am an AA lol. Plus tommorow we taking over the country. Hopefully Obama will get afirmative action on tv shows.

    Anyway

    Chromarty sure is a good tracker....

    I love how fox worked in the bikini shot of jesse sweet....
     
  20. nx1701g

    nx1701g Admiral Admiral

    Joined:
    Jun 26, 2001
    Location:
    2001 - 2016
    That was Jody from Allison From Palmdale.