Primeval series 4

Discussion in 'Science Fiction & Fantasy' started by Chris3123, Jun 30, 2010.

  1. Chris3123

    Chris3123 Vice Admiral Admiral

    Joined:
    Jul 31, 2001
    Location:
    Pensacola, FL
    Then why did he do the double name with the slash, if he only meant 'Claudia'? :confused:
     
  2. Christopher

    Christopher Writer Admiral

    Joined:
    Mar 15, 2001
    The Lucy Brown character named Claudia as opposed to the Lucy Brown character named Jenny. Lucy/Claudia as opposed to Lucy/Jenny. It's an unusual usage, but a comprehensible one.
     
  3. Australis

    Australis Writer Admiral

    Joined:
    Mar 12, 2005
    As long as the main cast, including Flemyng, is coming back, I'm down with that.
     
  4. Trent Roman

    Trent Roman Rear Admiral Rear Admiral

    Joined:
    Jun 5, 2001
    Location:
    The Palace of Pernicious Pleasures
    Damn, what the hell happened to Hannah Spearritt? She was smoking hot in the previous seasons; but that picture makes her look like a used-up biker-stop floozy. :ouch:

    Fictitiously yours, Trent Roman
     
  5. Bob The Skutter

    Bob The Skutter Complete Arse Cleft Premium Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Location:
    This island Earth
    Didn't realise there was a date for the UK premiere already.
     
  6. Australis

    Australis Writer Admiral

    Joined:
    Mar 12, 2005
    So, is Flemyng back?
     
  7. Chris3123

    Chris3123 Vice Admiral Admiral

    Joined:
    Jul 31, 2001
    Location:
    Pensacola, FL
    Awesome news! Thanks for posting. :techman:

    Yes.
     
  8. wamdue

    wamdue Admiral Admiral

    Joined:
    Sep 30, 2001
    Location:
    wamdue
    there were romours about New Years Day, but it seems BBCAm has annouced it for ITV. :lol:
     
  9. cylkoth

    cylkoth Commodore Commodore

    Joined:
    Jan 16, 2003
  10. StarTrek1701

    StarTrek1701 Fleet Captain Fleet Captain

    Joined:
    Feb 24, 2008
  11. Hyperspace05

    Hyperspace05 Commodore Commodore

    Joined:
    Jul 18, 2005
    Hmm. Decent trailer. But I see no sign that the direction of the show is reverting. That is very unfortunate.
     
  12. Ar-Pharazon

    Ar-Pharazon Vice Admiral Premium Member

    Joined:
    May 19, 2005
    Seeing commercials on BBCA now, for the Jan.1 premiere.
     
  13. ares93

    ares93 Commodore Commodore

    Joined:
    May 5, 2010
    Location:
    ares93
    Aye, managed to get access to UK television recently. Can't wait.

    Apparently Mr. Siddig will join the cast as well. Haven't heard anything about his character though.

    [​IMG]
    [​IMG]

    ^ FYI: I hate the hair. And the Sisko wannabe beard really doesn't work for Potts.
     
  14. Pingfah

    Pingfah Fleet Admiral Admiral

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Location:
    Pingfah
    I didn't make it through series 3, but I may tune to see Siddig.
     
  15. ares93

    ares93 Commodore Commodore

    Joined:
    May 5, 2010
    Location:
    ares93
    That was my reaction as well. I didnt even know this series existed until i read that Siddig was gonna join. So i checked it out and i've been hooked ever since.
    cheers
     
  16. Tulin

    Tulin Vice Admiral Admiral

    Joined:
    Jan 2, 2003
    Location:
    With the most wonderful man in the world!
    Was she the Deanna lookalike?

    If so she was BEAUTIFUL!
     
  17. Christopher

    Christopher Writer Admiral

    Joined:
    Mar 15, 2001
    Yup.

    YUP.
     
  18. Ar-Pharazon

    Ar-Pharazon Vice Admiral Premium Member

    Joined:
    May 19, 2005
    She's looking better in the second picture above.
     
  19. ares93

    ares93 Commodore Commodore

    Joined:
    May 5, 2010
    Location:
    ares93
    The long hair looks terrible on her. But thats just my 2 ├Âre...
     
  20. crookeddy

    crookeddy Fleet Captain Fleet Captain

    Joined:
    Oct 17, 2006
    So anyone wanna remind me (in spoiler code) how season 3 ended? It was soooo long ago.